REGULAMIN SZKOLEŃ

ORGANOZOWANYCH PRZEZ FIRMĘ HEALTHCONCEPT

Pkt 1

DEFINICJE

  1. ORGANIZATOR – organizatorem szkoleń jest firma HealthConcept Katarzyna Stobiecka,  z głównym miejscem wykonywania działalności gospodarczej al. Politechniki 42, 93-558 Łódź, skrócona nazwa: HealthConcept, z adresem korespondencyjnym ul.Rabindranatha Tagore 1 lok 9, 93-535 Łódź
  2. REGULAMIN – niniejszy regulamin przeprowadzania szkoleń z zakresu fizjoterapii i masażu przez firmę HealthConcept z siedzibą w Łodzi
  3. STRONA INTERNETOWA – strona internetowa HealthConcept zawierająca formularz rejestracyjny oraz szczegóły oferty dostępnych szkoleń, dostępna pod adresem: www.healthconcept.pl
  4. UCZESTNIK – osoba zarejestrowana na szkolenie organizowane przez HealthConcept
  5. UMOWA – umowa o przeprowadzenie szkolenia, zawierana pomiędzy HealthConcept  a uczestnikiem na podstawie akceptacji Regulaminu.

Pkt 2 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Poniższa procedura stanowi regulamin świadczenia usług szkoleniowych z zakresu fizjoterapii i masażu i ma na celu wspieranie jakości usług edukacyjnych poprzez ochronę praw klienta jak i firmy szkoleniowej. Zamawiając usługę, uczestnik potwierdza, że zapoznał się z jej opisem oraz regulaminem świadczenia usług szkoleniowych, a także, że akceptuje wszystkie postanowienia tego regulaminu. Akceptacja postanowień regulaminu jest jednoznaczna z zawarciem umowy.
  2. Udział w szkoleniu, mogą wziąć jedynie osoby pełnoletnie, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych które ukończyły lub są w trakcie studiów lub edukacji w policealnych szkołach kierunkowych na kierunkach medycznych lub wychowania fizycznego, a także osoby które w swojej pracy zawodowej zajmują się popularyzacją koncepcji zdrowia poprzez szeroko pojętą rekreację i aktywność fizyczną (np. trenerzy personalni).
  3. Aktualna oferta szkoleń jest publikowana przez HealthConcept na stronie internetowej.
  4. Warsztaty przeprowadzane są stacjonarnie w lokalizacji każdorazowo wskazywanej przez HealthConcept. O miejscu i godzinach przeprowadzenia szkolenia, uczestnik informowany jest najpóźniej na dwa tygodnie przed rozpoczęciem szkolenia za pomocą poczty elektronicznej.
  5. Szczegóły dotyczące zakresu przedmiotowego szkolenia oraz agenda spotkania udostępniane są przez HealthConcept na stronie internetowej.
  6. Warsztaty odbywają się w grupach wynoszących od 8 do 26 osób.
  7. W przypadku braku minimalnej ilości osób do przeprowadzenia danego szkolenia (tj. min. 8 osób), HealthConcept zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu przeprowadzenia szkolenia bez roszczeń finansowych ze strony uczestników. O szczegółach dotyczących nowego terminu przeprowadzenia szkolenia, uczestnik będzie informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej lub drogą telefoniczną, niezwłocznie po ustaleniu tego terminu. W przypadku, gdy nowy termin nie będzie odpowiadać uczestnikowi, ma on prawo przenieść wpłaconą należność na poczet innego szkolenia lub poprosić o zwrot wpłaconych środków.  

Pkt 3

ZOBOWIĄZANIA STRON

  1. Organizator zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby zagwarantować jakość każdego szkolenia zgodnie z jego opisem zamieszczonym na stronie www.healthconcept.pl oraz zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszym regulaminie.
  2. Uczestnik zobowiązany jest przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego, zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz po jego akceptacji przestrzegać zawartych w nim założeń.

Pkt 4 

REJESTRACJA, PŁATNOŚCI, REZYGNACJA ZE SZKOLENIA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zgłoszenie na szkolenie odbywa się poprzez przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie www.healthconcept.pl. W formularzu uczestnik zobowiązany jest podać następujące informacje: imię, nazwisko, adres mail, nr telefonu. W przypadku uczestnika będącego przedsiębiorcą, który zawiera umowę z związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, w formularzu rejestracyjnym należy również podać wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury przez HealthConcept. Przesłanie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. 
  2. Po wpłynięciu zgłoszenia, organizator niezwłocznie, a maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, prześle uczestnikowi za pośrednictwem poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia  (pod warunkiem dostępności wolnych miejsc), oraz nr konta bankowego, z prośbą o wpłatę wyznaczonej zaliczki. Uczestnik ma na to 7 dni od daty wysłania potwierdzenia przez organizatora, nie później jednak niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 
  3. W tytule przelewu bankowego należy podać: tytuł szkolenia oraz imię i nazwisko uczestnika.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do pobrania całej kwoty za niektóre szkolenia, bez uprzednio pobranej zaliczki.
  5. Rejestracji na szkolenia należy dokonać w terminie do 7 dni,  przed dniem rozpoczęcia szkolenia. Za rejestrację uznaje się przesłanie formularza zgłoszeniowego oraz uiszczenie opłaty za szkolenie. 
  6. Podczas rejestracji na szkolenie osoba rejestrująca może podać unikatowy kod rabatowy celem uzyskania zniżki.
  7. Płatność za udział w szkoleniu (pomniejszona o wcześniej wpłaconą zaliczkę) powinna nastąpić nie później niż na 7 dni przed terminem przeprowadzenia szkolenia.
  8. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu i zwrot wpłaconych przez uczestnika środków jest możliwy do 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Po tym terminie, zaliczka jest bezzwrotna. W przypadku zdarzeń losowych (np. choroba potwierdzona zwolnieniem lekarskim), uczestnik może przenieść wpłacone środki na poczet szkolenia organizowanego w innym terminie lub wskazać inną osobę która będzie uczestniczyć w szkoleniu w jego miejsce. 
  9. Rezygnacji ze szkolenia uczestnik dokonuje drogą mailową pisząc wiadomość na adres biuro@healthconcept.pl
  10. W przypadku odwołania szkolenia z przyczyn leżących po stronie HealthConcept, wpłata tytułem uiszczenia ceny za udział w szkoleniu zostanie niezwłocznie zwrócona uczestnikowi w całości.
  11. Fakturę za szkolenie uczestnik otrzyma drogą elektroniczną po szkoleniu, nie później niż ostatni dzień miesiąca w którym szkolenie się odbyło. Faktura wystawiona będzie na podstawie danych przesłanych podczas rejestracji przez formularz zgłoszeniowy. 

Pkt 5 

ZASADY PRZEPROWADZANIA SZKOLEŃ

  1. Szkolenia przeprowadzane są przez wykwalifikowanych szkoleniowców współpracujących z HealthConcept.
  2. Prowadzący szkolenie mają prawo do przeprowadzania testów sprawdzających wiedzę i umiejętności uczestników. W uzasadnionych przypadkach certyfikat uczestnictwa może nie zostać wydany. 
  3. Szczegółowe dane organizacyjne ( zawierające adres i harmonogram szkolenia) organizator wysyła uczestnikom do 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia, lub niezwłocznie po zgłoszeniu jeśli rejestracja nastąpiła później niż 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia.
  4. Ceny szkoleń obejmują: udział w szkoleniu , komplet materiałów szkoleniowych, materiały informacyjne, przerwy kawowe, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu w języku polskim.
  5. Organizator nie zapewnia dojazdu oraz zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  6. Podanie błędnych danych osobowych przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym skutkuje wystawieniem certyfikatu z błędem.
  7. W przypadku chęci uzyskania przez uczestnika, certyfikatu w języku angielskim, wydanie takiego certyfikatu jest odpłatne i wynosi 50 zł brutto.
  8. Obowiązkowe wyposażenie uczestnika: przybory do pisania, zmienne obuwie sportowe, wygodny strój sportowy.
  9. HealthConcept nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy uczestnika, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas przeprowadzania szkolenia. 
  10. Uczestnik odpowiada za szkody wyrządzone podczas szkolenia sobie samemu bądź innym uczestnikom, które są wynikiem jego zaniedbań lub nieostrożnego, nieuważnego, lub lekkomyślnego postępowania i jest zobowiązany do pokrycia strat finansowych w ciągu 7 dni od ich wyrządzenia.
  11. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać niniejszy regulamin od momentu wysłania formularza zgłoszeniowego. Nie przestrzeganie niniejszego regulaminu może wiązać się z natychmiastowym skreśleniem z listy uczestników.
  12. Uczestnik może zostać wydalony ze szkolenia bez zwrotu kosztów w następujących sytuacjach:
    1. Pozostawanie na zajęciach pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. 
    2. Nagrywanie, filmowanie i fotografowanie zajęć i materiałów bez zezwolenia instruktora.
    3. Agresywne albo niestosowane zachowanie wobec instruktora, pozostałych uczestników, pacjentów, organizatora.

Pkt 6

REKLAMACJE

  1. W przypadku zastrzeżeń co do przeprowadzonego szkolenia uczestnik może złożyć reklamację w formie pisemnej (pisząc na adres korespondencyjny HeaalthConcept) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pisząc wiadomość na adres biuro@healthconcept.pl
  2. Reklamacja może zostać złożona w terminie do 7 dni roboczych od dnia zakończenia szkolenia lub zdarzenia będącego przyczyną złożenia reklamacji. HealthConcept zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia reklamacji złożonych po terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko osoby składającej reklamację, dane korespondencyjne osoby składającej reklamację, przedmiot reklamacji, okoliczności faktyczne uzasadniające reklamację, oczekiwany sposób rozpatrzenia reklamacji oraz sposób udzielenia odpowiedzi na reklamację przez HealthConcept. Wzór stanowi załącznik nr 1. 
  4. W przypadku braku określenia sposobu udzielenia odpowiedzi na reklamację, HealthConcept udzieli odpowiedzi na reklamację w formie, w jakiej została złożona reklamacja.
  5. HealthConcept rozpatrzy reklamację w ciągu 15 (piętnastu) dni roboczych, z zastrzeżeniem możliwości przedłużenia terminu na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni roboczych w skomplikowanych przypadkach, od daty złożenia reklamacji i przekaże swoje stanowisko dotyczące uwzględnienia lub nieuwzględnienia reklamacji uczestnikowi.
  6. Organizator ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamację o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
  7. Reklamacja zostanie uwzględniona wyłącznie, jeżeli średnia ocen z danej usługi jest niższa niż 3.5 w skali od 1 do 6 punktów uzyskanej z ankiety oceny. Aby uniknąć subiektywnej oceny poszczególnych uczestników zaniżających ogólną średnią ocen, wzięte pod uwagę zostaną oceny wszystkich uczestników danej usługi, co pozwoli na jego obiektywną ocenę. Reklamacja nie zostanie zatem uwzględniona, w przypadku, gdy średnia ocen  w ankiecie wynosi równo lub powyżej 3.5, niezależnie od oceny osoby składającej reklamację.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do braku odpowiedzi na złożoną reklamację w przypadku, gdy będzie niezrozumiała albo gdy będzie zaprzeczała zapisom zawartym w umowie.
  9. Odpowiedzialność HealthConcept wobec uczestnika z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy jest ograniczona do wysokości ceny za szkolenie będącego przedmiotem umowy. W przypadku uznania reklamacji w całości lub częściowo, organizator zaproponuje jedną z następujących form rekompensaty:
  • powtórzenie szkolenia w innym terminie,
  • realizacja dodatkowej formy wsparcia, uzupełniającej szkolenie,
  • zniżka 20% na kolejne szkolenie
  • otrzymanie dodatkowych materiałów edukacyjnych
  1. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.

Pkt 7 

PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA DZIAŁAŃ NIEPRZEWIDZIANYCH

  1. Zachowanie zasad bezpieczeństwa na sali szkoleniowej – w przypadku wystąpienia sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników, zastosowanie mają przepisy BHP i PPO.
  2. W razie niemożności zorganizowania szkolenia z przyczyn niezależnych od instruktora prowadzącego (choroba lub inne zdarzenia losowe), HealthConcept zastrzega sobie możliwość zmiany instruktora prowadzącego na instruktora o takich samych kwalifikacjach bez roszczeń finansowych ze strony uczestników. Uczestnicy o zaistniałej sytuacji, zostaną niezwłocznie poinformowani drogą mailową.
  3. Jeżeli nie istnieje możliwość zapewnienia zastępstwa na wskazane szkolenie, organizator szkoleń informuje uczestników o zmianie terminu lub odwołaniu szkolenia. Informacja o odwołaniu szkolenia jest przekazywana uczestnikom drogą mailową.
  4. W przypadkach losowych lub działania siły wyższej której następstwem jest brak możliwości zorganizowania szkolenia,
    organizator zastrzega sobie możliwość przełożenia terminu szkolenia bez roszczeń finansowych ze strony uczestników. 
  5. W sytuacjach nadzwyczajnych (takich jak np. zmiana wymagań dotyczących organizacji szkolenia, pociągających za sobą zwiększenie kosztów zorganizowania szkolenia, firma HealthConcept zastrzega sobie możliwość zmiany ceny szkolenia – nie później jednak niż na 4 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
  6. W przypadku braku możliwości przeprowadzenia szkolenia w planowanej lokalizacji organizator podejmie działania do zapewnienia innej sali szkoleniowej z zachowaniem tego samego standardu.
  7. W przypadku braku możliwości zapewnienia sali o wystarczającym standardzie, organizator jak najszybciej informuje uczestników o zmianie terminu. W przypadku rezygnacji z udziału w nowym terminie szkolenia, uczestnik otrzymuje zwrot wpłaconej kwoty za szkolenie.
  8. W przypadku niegroźnego skaleczenia uczestnika lub instruktora organizator udzieli pierwszej pomocy. Organizator zapewnia apteczkę w miejscu szkolenia. W poważniejszym przypadku organizator wezwie służby ratownicze, lub jeśli te odmówią przyjazdu na miejsce zdarzenia organizator lub osoba przez niego upoważniona odwiezie poszkodowanego do najbliższego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.   

Pkt 8 

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest HealthConcept Katarzyna Stobiecka z siedzibą w Łodzi 
  2. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych przez HealthConcept Katarzyna Stobiecka z siedzibą w Łodzi określa załącznik 2.
  3. Akceptacja regulaminu jest równoznaczna z zapoznaniem się z polityką prywatności HealthConcept Katarzyna Stobiecka

Pkt 9 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowa zawierana jest na czas określony, tj. do momentu przeprowadzenia szkolenia objętego umową.
  2. Materiały szkoleniowe przekazywane uczestnikowi w ramach szkolenia stanowią treści chronione prawem własności intelektualnej. Kopiowanie materiałów szkoleniowych na użytek inny niż związany z udziałem w szkoleniu lub publiczne udostępnianie materiałów szkoleniowych bez zgody HealthConcept jest zabronione.
  3. Uczestnik zobowiązany jest wykorzystywać otrzymane materiały szkoleniowe wyłącznie w celu utrwalania wiedzy zdobytej w trakcie szkolenia, bez prawa do ich rozpowszechniania, powielania i udostępniania w jakiejkolwiek formie, w tym za pośrednictwem internetu osobom trzecim. Uczestnik nie nabywa praw autorskich bądź jakiejkolwiek licencji do materiałów szkoleniowych.
  4. HealthConcept może zorganizować szkolenie na indywidualnie ustalonych warunkach („Szkolenie Zamknięte”). Celem otrzymania oferty osoba zainteresowana organizacją szkolenia zamkniętego może wysłać do HealthConcept zapytanie za pośrednictwem formularza kontaktowego udostępnionego na stronie internetowej. Zasady przeprowadzenia szkolenia zamkniętego będzie określała odrębna umowa.
  5. Uczestnik zobowiązany jest do punktualnego stawienia się w miejscu i czasie przeprowadzania szkolenia oraz do przestrzegania zasad organizacji szkolenia, w tym zasad higienicznych i sanitarnych.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do dokumentowania przebiegu szkolenia za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk i wykorzystywania zdjęć w mediach społecznościowych oraz na swojej stronie internetowej. Materiały zawierające wizerunek uczestnika mogą być udostępniane wyłącznie pod warunkiem wyrażenia zgody przez uczestnika na wykorzystanie wizerunku. 
  7. HealthConcept zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty opublikowania go na sutronie internetowej. Umowy podpisane przed wprowadzeniem zmian do Regulaminu będą realizowane na podstawie wersji Regulaminu obowiązującej w dniu zawarcia Umowy.
  1.  

Załącznik 1_ FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI_SKARGI

Załącznik 2_ POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONY DANYCH